BRIGÁDA - Zákaznický servis (140 Kč/hod, možnost volby směn)

Nejedná se o prodej po telefonu nebo volání nabídek, ale o zákaznický servis klientům na příchozí lince. Nemusíte mít obavy, že nemáte zkušenosti z bankovnictví nebo zákaznického servisu - vše vám ukážeme a vysvětlíme. Budeme rádi, když nám do průvodního dopisu doplníte Vaše časové možnosti docházení na brigádu.Nástup: 3.10.2022

Do našeho Kontaktního centra v Ostravě-Hrabové hledáme kolegy/ně pro výpomoc formou DPP pro tým zákaznického servisu.

U nás budete

  • Komunikovat s našimi klienty, kteří volají na naši příchozí zákaznickou linku
  • Pomáhat klientům, kteří si volají o radu, odpovídat na jejich dotazy k účtům a platebním kartám
  • Řešit jednoduché servisní požadavky (blokace/odblokace karet, internetového bankovnictví)
  • Pracovat v našich interních systémech a aplikacích

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (kandidáty bez maturity nemůžeme procesovat)
  • Aktivní znalost práce na PC
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • Proklientský a odpovědný přístup
  • Nutnost absolvovat 2 týdenní školení v době 9:00 - 15:30 (jedná se o pracovní dny)

Co u nás získáte

  • Smysluplnou práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost volby směn v provozní době pondělí - neděle, v čase 7:00 – 21:00 po zaškolení
  • Odměnu 140 Kč/hod
  • Pečlivé zaškolení a podporu našich trenérek, vedoucích týmů a senior specialistů
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Brigáda, od 3. 10. 2022 do 30. 12. 2022
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Monika Gomolová

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.