Process Manager / Product Owner - Ostrava

Do týmu Process Improvement & Governance v rámci Shared Services Division – Business Process Support nyní hledáme novou posilu, která je schopna kompletně převzít a zastřešit vedení tohoto týmu.

Tato pozice v sobě spojuje jak roli manažerskou, tak i projektovou. Vedení týmu by pro Vás tak nemělo být překážkou, ale zároveň byste měl/a být schopný/á jako Product Owner zajistit digitalizační, robotizační a optimalizační aktivity nejen v oblasti Back Officu. V neposlední řadě se budete aktivně podílet na naplňování strategie a cílů Shared Services Division.

U nás budete

  • Vyhledávat a realizovat příležitosti k digitalizaci a optimalizaci procesů s cílem podpořit strategii oddělení a společnosti a následně je zahrnovat do plánů činnosti oddělení a Back Office Clusteru
  • Vést svůj tým podřízených (8 - 10 podřízených) a zároveň vykonávat roli Product Ownera Back Office Clusteru
  • Ve spolupráci s Cluster Ownerem a se Scrum Masterem zajišťovat předávání informací o aktuálním stavu vývoje a plnění cílů managementu MONETA
  • Zaštiťovat koordinaci interního i externího vývoje aplikací a jednání s dodavateli
  • Vyhledávat novinky a zajišťovat optimalizaci technologií a služeb v Shared Services Division
  • Účastnit se projektů, které se oddělení týkají a vést interní projekty oddělení

Co potřebujeme od Vás

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání
  • Oceníme alespoň 3 roky zkušeností na manažerské roli
  • Pracujeme agilně, pojmy jako SCRUM či Kanban by Vám proto neměly být cizí
  • Zkušenosti s plánováním a řízením rozpočtu
  • Prokazatelné zkušenosti s jednáním s dodavateli a zkušenosti s prací na projektech
  • Uživatelskou znalost práce na PC, spec. MS Office a jiných firemních aplikací (např. Jira, Confluence, atd.)
  • Protože část své agendy bude potřeba řídit z naší centrály v Praze, cestování by pro Vás nemělo být překážkou
  • I když jsme ryze českou bankou, komunikovat a prezentovat výsledky v anglickém jazyce budete opravdu velmi často
  • Silné vyjednávací a komunikační dovednosti
  • Rozvinuté organizační a analytické schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a schopnost spolupráce

Čím nám uděláte radost

  • Zkušeností s řízením projektových aktivit
  • Pokročilou znalostí metodik Agile – Scrum a Kanban
  • Prezentačními a facilitačními dovednostmi

Co u nás získáte

  • Samostatnou pracovní pozici s prostorem pro seberealizaci a zodpovědnost
  • Tým zkušených kolegů, kteří Vám rádi poradí a pomohou a na které se můžete spolehnout
  • Viditelné výsledky své práce – budete se aktivně podílet na klíčových projektech a Vaše práce bude mít reálný dopad
  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které je získává mnohá ocenění, a to nejen v bankovní sféře
  • Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě Vám – na výběr máte z příspěvku na stravenky, Multisportku, penzijní či exkluzivní životní pojištění či volnočasové aktivity v rámci Cafeterie. Svůj benefitní balíček můžete také použít na mimořádnou splátku úvěrových produktů MONETA nebo nákup našich akcií
  • Kromě 25 dní dovolené i další 4 dny volna navíc na cokoli se Vám hodí. Další 2 volné dny pak můžete využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
  • Možnost práce z domova formou homeoffice
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby
  • Moderní pracovní prostředí a open space uzpůsobený agilnímu životu
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit

Detail pozice

Oddělení
Provoz
Obor
Bankovní a finanční poradenství, IT a vývoj
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Alena Netoličková

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.