Specialista/ka zákaznické linky – 100% home office

V našem Kontaktním centru posilujeme tým specialistů zákaznické linky. Hledáme nové kolegy, kteří preferují spíše práci v odpoledních hodinách a o víkendu. Za to nabízíme možnost práci na home office a zkrácené úvazky 20 nebo 30 hodin týdně.

Proč zrovna k nám?

  • Dáme ti firemní notebook - můžeš tak pracovat na 100% home office. Bude potřeba občas jezdit i na naši centrálu do Ostravy (cca 1x za 3 měsíce).
  • Máme jasně stanové kariérní schody – v prvních měsících ti nabídneme fixní mzdu pro plný úvazek 20 000,- a pak už záleží jen tobě, na tvých schopnostech a úsilí, můžeš mít fixní mzdu až 25 000,-
  • Kromě fixní mzdy budeš mít od 2. měsíce i měsíční bonusovou složku
  • 25 dní dovolené a k tomu navíc ještě 4 Free Days - další dny volna, které můžeš využít na cokoliv
  • Balíček benefitů, ze kterého si sám/sama vybereš, co je zrovna pro tebe tím pravým benefitem (peníze na volnočasové aktivity, Multisport kartu, penzijní pojištění, stravné)
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Můžeš čerpat bankovní produkty za zvýhodněných podmínek (účet zdarma, výhodnější úrokové sazby úvěrů a hypoték a další)
  • Získáš přístup k dalšímu rozvoji a vzdělávání (certifikace, tréninky, workshopy, přednášky zaměřené na osobnostní rozvoj)
  • Zažiješ skvělé neformální akce – společné grilování, vánoční večírky a spoustu dalšího, protože na Kontaktním centru se i rádi bavíme
  • Když se ti u nás bude líbit a doporučíš nám dalšího kolegu, dostaneš odměnu minimálně 15 000 Kč

Jak bude vypadat tvůj typický pracovní den?

  • V nástupní den se společně potkáme na naší centrále v Ostravě, kde se seznámíš se svými kolegy a dostaneš vše potřebné pro práci (pracovní notebook atd.).
  • V následujících dnech tě bude čekat společné on-line školení s našimi trenérkami, které ti vysvětlí vše k našim produktů a interním systémům a jak si poradit v každé situaci (i tak budeš mít stále možnost obrátit se na zkušenějšího kolegu v případě, když si s něčím nebudeš vědět rady).
  • Postupně se naučíš samostatně telefonicky pomáhat klientům, kteří si k nám sami zavolají o radu.
  • Budeš umět vyslechnout potřeby našich klientů a díky tomu poskytovat tak profesionální servis.
  • Je potřeba i trochu administrativy – budeš informace o jednotlivých dotazech zpracovávat v našich interních aplikacích.

Koho hledáme? Někoho, kdo:

  • Má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Může pracovat pondělí až pátek v odpoledních hodinách (směny převážně v časech 14:00-22:00) a o víkendech (8:00-22:00)
  • Umí pracovat s počítačem
  • Má velmi dobré komunikační dovednosti, dokáže naslouchat potřebám klientů a hledat pro ně nejlepší řešení.
  • Má chuť se učit stále novým věcem a nezalekne se změny. (certifikace ČNB, rozšiřování znalostí v oblasti servisu banky)
  • Je samostatný, spolehlivý, zodpovědný
  • Zkušenosti s telefonickou komunikací jsou výhodou

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Produkty
Obor
Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Olomoucký kraj
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Alena Netoličková

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Baví nás vymýšlet nápady na propagaci našich produktů a služeb a následně je realizovat. Vycházíme z klientských průzkumů, díky čemuž můžeme nabízet přesně to, co naši zákazníci chtějí. Jsme tým, který se umí vcítit do klientů, nebojí se přijít s novými nápady a následně si je obhájit a dotáhnout do konce.