Workplace IT administrátor

V našem týmu Workplace IT se staráme o spokojenost koncových uživatelů, aby mohli ve své práci spolehlivě a efektivně využívat moderní IT nástroje. Děláte-li podobnou práci např. v menší firmě, chcete roztáhnout křídla a zjistit, jak to funguje v moderní digitální bance, tak Vás rádi přivítáme.

Pracujeme z pražské centrály, v 8hodinovém denním provozu v rozmezí 8:00 – 18:00. Hlavní náplní práce je řešení koncového uživatele, včetně veškerého technického vybavení, tedy také správa koncových stanic a zařízení uživatelů (HW, SW, okrajově také SCCM, O365, AD).

U nás budete

  • Spravovat uživatelské účty v Active Directory (kontrola a odemykání účtů, reset hesla atd.)
  • Spravovat HW a SW koncových uživatelů (PC, laptopy, audio/video konference, mobilní zařízení, Office 365, nástroje pro správu koncových zařízení SCCM atd.)
  • Využívat nejlepší postupy při návrhu, instalaci, dokumentaci, provozu a podpoře svěřené oblasti
  • Dodržovat stanovené SLA, současně dodávat řešení v očekávané kvalitě a poskytovat koncovému uživateli kvalitní uživatelskou zkušenost
  • Řešit incidenty a nefunkčnosti
  • Sledovat trendy a rozpoznávat, kdy může být nová technologie užitečná pro naši společnost
  • Sdílet své znalosti a zkušenosti, naslouchat, komunikovat a budovat vztahy s kolegy napříč společností

Co potřebujeme od vás

  • Předchozí zkušenosti s provozem technologií pro koncové uživatele
  • Znalosti alespoň některých oblastí technologií pro koncové uživatele (PC/laptopy, mobilní zařízení, nástroje pro spolupráci, Office 365, SCCM atd.)
  • Základní znalost práce v SCCM (znalost práce v konzoli)
  • Základní znalost práce v Active Directory
  • Inovativní a otevřený styl práce (jsme agilní ve změnách, nové technologie u nás nejsou jen fráze, pracujeme opravdu s posledními verzemi systémů)

Čím nám uděláte radost

  • Zkušeností s nasazováním nového HW, operačního systému apod.
  • Orientací v IT architektuře, cloud technologiích a agilních principech
  • Anglickým jazykem (pokud mluvíte aktivně, je to výhodou)

Co u nás získáte

  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává mnohá ocenění, a to nejen v bankovní sféře
  • Kromě 25 dní dovolené i další 4 dny volna navíc na cokoli se vám hodí
  • Další 2 volné dny pak můžete využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
  • Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě vám – na výběr máte stravenky, příspěvek na penzijní či exkluzivní životní pojištění, MultiSport kartu nebo příspěvek do Cafeterie (svůj benefitní balíček můžete také použít na mimořádnou splátku úvěrových produktů MONETA nebo nákup našich akcií)
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby
  • Moderní pracovní prostředí s výhledem na Prahu a open space uzpůsobený agilnímu životu
  • Možnost práce z domova formou homeoffice
  • Podporu ve vzdělávání, na kterém si u nás zakládáme, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit

Detail pozice

Oddělení
IT
Obor
Bankovní a finanční poradenství, IT a vývoj
Lokalita
Praha
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Helena Ivančíková

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Digitalizujeme MONETA Money Bank a naše strategie je být digitální leader na českém trhu. Transformujeme se do agilních teamů, expandujeme do cloudu, zkoušíme nové technologie a nástroje, a opakované činnosti postupně automatizujeme. A máme také výsledky – jsme inovátorem roku a naše Smart Banka se stala nejlepší aplikací roku 2017.