Telefonní specialista/tka pojištění - home office!

V našem Kontaktním centru v Ostravě rozšiřujeme tým Insurance. V tomto týmu pomáháme našim klientům zajistit sebe i své blízké pro případ úrazu. Přidej se k nám a získej spoustu cenných znalostí a zkušeností pro další kariéru. Pomáhej s námi klientům a jejich rodinám udržet životní standard, na který jsou zvyklí i v případě těchto nečekaných událostí.

Proč zrovna k nám?

  • Dáme ti firemní notebook, můžeš pracovat na 100% na home office, ale máme pro tebe volnou židli i v naší moderní kancelářské budově v Ostravě
  • Máme jasně stanové karierní schody - v prvních měsících ti nabídneme fixní mzdu 20 000,- a pak už záleží jen tobě, na tvých schopnostech a úsilí, můžeš mít fixní mzdu až 25 000,-
  • Kromě fixní mzdy budeš mít i měsíční bonusovou složku (průměrně 5 000,- měsíčně, ale ti nejšikovnější kolegové mají až 10 000,- ) a další mimořádné odměny
  • 25 dní dovolené je samozřejmost a k tomu navíc ještě 4 Free Days - další dny volna, které můžeš využít na cokoliv
  • Dáme ti balíček benefitů, ze kterého si sám/sama vybereš, co je zrovna pro tebe tím pravým benefitem (peníze na volnočasové aktivity, Multisport kartu, penzijní pojištění, stravné)
  • Můžeš využít naše bankovní produkty za zvýhodněných podmínek (účet zdarma, výhodnější úrokové sazby úvěrů a hypoték a další)
  • Získáš přístup k dalšímu rozvoji a vzdělávání (certifikace, tréninky, workshopy, přednášky zaměřené na osobnostní rozvoj)
  • Zažiješ skvělé neformální akce – společné grilování, vánoční večírky a spoustu dalšího, protože na Kontaktním centru se i rádi bavíme
  • Když se ti u nás bude líbit a doporučíš nám dalšího kolegu, dostaneš odměnu minimálně 15 000 Kč

Jak bude vypadat tvůj typický pracovní den?

  • V prvních dnech tě bude čekat společné online školení s našimi trenérkami, které ti vysvětlí vše potřebné k našim interním systémům a k našemu pojištění (a nadále budeš mít stále možnost obrátit se na zkušenějšího kolegu v případě, když si s něčím nebudeš vědět rady)
  • Postupně se naučíš samostatně telefonicky komunikovat s našimi klienty (nevoláme žádné „studené kontakty“)
  • Budeš zjišťovat potřeby klientů a na základě toho jim navrhovat úrazové pojištění až po jeho konečné uzavření
  • Je potřeba i trochu administrativy - budeš informace z jednotlivých hovorů zpracovávat v našich interních aplikacích

Koho hledáme? Někoho, kdo:

  • Má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Může pracovat pondělí až pátek střídavě v době 8.00 - 16.30 a 9.30 – 18.00 (střídáme se v režimu krátký/dlouhý týden) , víkendy máme volné
  • Umí pracovat s počítačem
  • Touží po práci s lidmi
  • Je komunikativní a dokáže naslouchat potřebám našich klientů

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.