U nás budete
- Zpracovávat objednávky tržních ocenění, zadávat do systému, komunikovat s partnery banky
- Zpracovávat doručené datové zprávy, ukládat v systému a doplňovat údaje
- Vyhotovovat oznámení o vzniku zástavního práva k pojistné smlouvě, zadávat údaje do interního systému banky a následně odesílat klientovi
Co potřebujeme od Vás
- Minimálně ukočené středoškolské vzdělání s maturitou
- Zkušenost s prací na PC – Office, zejména práce ve Wordu, Excelu, příp. Outlook
- Časovou flexibilitu s ohledem na pracovní dobu od 8:00 do 16:30 nebo od 10:30 do 16:30
- Pečlivost, plynulost při psaní na PC
- Logické uvažování, pohotové jednání a přijímání změn (např. operativní změny pracovních postupů), samostatnost
Co u nás získáte
- Smysluplnou práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy
- Odměnu 120 Kč/hod.
- Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
- Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
- Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
- Stolní fotbálek pro odreagování
Detail pozice
Oddělení
Provoz
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank
Mrkněte na video k pozici
Těší se na Vás

Petra Zemanová
Zobrazit profilCo Vás čeká
Jaký tým se na Vás těší
Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.