U nás budete
- Telefonicky komunikovat JEN S NAŠIMI STÁVAJÍCÍMI KLIENTY a pečovat o ně v oblasti pojištění (úrazové, cestovní, pojištění věcí, platebních karet atd.)
- Řešit jednotlivé případy od prvotního kontaktu s klientem až po konečné uzavření daného produktu
- Domlouvat klientům schůzky u našich osobních bankéřů na pobočkách v případech, kdy nebude možné vše vyřídit po telefonu
- Pracovat s potřebnými údaji a smluvními dokumenty v našich systémech
Co potřebujeme od Vás
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Komunikační dovednosti a schopnost přizpůsobit komunikaci klientovi
- Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
- Chtít se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím)
Čím nám uděláte radost
- Certifikací dle zákona o spotřebitelském úvěru
Co u nás získáte
- Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě vám. Na výběr máte z příspěvku na penzijní či životní pojištění, stravenek nebo příspěvku do Cafeterie
- 25 dní dovolené, 4 Free Days na rok
- Podporu pro vzdělávání, na kterém si u nás zakládáme, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby
- Práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy
- 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
- Dotovanou kartu MultiSport pro vás i vaše blízké, vlastní moderní fitko přímo v budově
- Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
- Odměny za odpracovanou dobu ve společnosti
- Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
- Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
- Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
- Stolní fotbálek pro odreagování
______________________________________________________________
Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).
Detail pozice
Oddělení
Klientské centrum
Obor
Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank
Mrkněte na video k pozici
Těší se na Vás

Nikola Babinecová
Zobrazit profilCo Vás čeká
Jaký tým se na Vás těší
Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.