Specialista/tka zpracování hypoték

V naší bance se snažíme neustále reagovat na aktuální potřeby našich klientů. Také proto do rychle rostoucího týmu Mortgage Processing Center nyní hledáme kolegu či kolegyni na pozici Specialista/tka zpracování hypoték.

Co bude Vaší hlavní činností

  • Samostatně podporovat prodejce hypoték. Svými radami a doporučeními jim pomáhat připravit obchod ke schválení, zkontrolovat jimi předávané podklady a případně si některé kroky vypořádát individuálně v systému
  • Podporovat prodej on-line hypotéky přes Refinanso
  • Neustále komunikovat s klienty a prodejci, a to zejména po telefonu
  • Postupně získávat a využívat nové dovednosti ve zpracování hypoték
  • Pracovat s bankovními systémy a aplikacemi, které neustále zlepšujeme tak, aby práce s nimi pro Vás byla co nejpříjemnější

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Očekáváme praktickou a hlubokou znalost hypotečního procesu (například na pozici hypoteční bankéř, broker nebo specialista hypotečního back office)
  • Znalost pojmů jako katastr nemovitostí nebo list vlastnictví Vám není cizí a již jste s nimi pracovali
  • Certifikaci dle zákona o spotřebitelském úvěru je pro tuto roli nutností (bez certifikace nelze tuto pozici vykonávat)
  • Profesionální komunikaci (ať už při komunikaci s klientem nebo s kolegy napříč bankou)
  • Uživatelskou znalost práce na počítači

Čím nám uděláte radost

  • Chutí komunikovat a učit se novému a pracovat na sobě
  • Nápady na zlepšování procesů a zvyšování spokojenosti klientů
  • Schopností vytvářet dobré klima na pracovišti

Co u nás získáte

  • Pracovní úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností následného prodloužení na dobu neurčitou
  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které je získává mnohá ocenění, a to nejen v bankovní sféře
  • Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě Vám – na výběr máte z příspěvku na stravenky, Multisportku, penzijní či exkluzivní životní pojištění či volnočasové aktivity v rámci Cafeterie. Svůj benefitní balíček můžete také použít na mimořádnou splátku úvěrových produktů MONETA nebo nákup našich akcií
  • Kromě 25 dní dovolené i další 4 dny volna navíc na cokoli se Vám hodí. Další 2 volné dny pak můžete využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
  • Možnost práce z domova formou homeoffice (FlexPlace)
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu pro Vás i Vaše blízké
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby
  • Moderní pracovní prostředí s výhledem na Prahu a open space uzpůsobený agilnímu životu
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Provoz
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství
Lokalita
Praha
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Jana Zahradnická

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.