Hypotéční telefonní bankéř/ka

Jsme usměvavý tým, který klientům pomáhá na cestě za vysněným bydlením. Naše práce není stereotyp, komunikujeme s klienty od chvíle, kdy zvažují refinancování hypotéky. S klienty komunikujeme pomocí hovorů a v online prostředí.

U nás budete

  • Navrhovat to nejlepší řešení refinancování hypoték dle individuálních potřeb našich klientů
  • Řešit hypotéku a nastavovat nebo měnit naše služby podle potřeb klientů
  • Pomáhat se vším, co se úvěrů na bydlení týká
  • Komunikovat se stávajícími klienty

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Aktivní znalost práce na PC
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • Proklientský a odpovědný přístup
  • Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • Chtít se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme Vám s tím)

Čím nám uděláte radost

  • Certifikací dle zákona o spotřebitelském úvěru
  • Zájmem o online prostředí

Co u nás získáte

  • Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě vám. Na výběr máte z příspěvku na penzijní či životní pojištění, stravenek nebo příspěvku do Cafeterie
  • 25 dní dovolené, 4 Free Days na rok
  • Podporu pro vzdělávání, na kterém si u nás zakládáme, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby
  • Práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Dotovanou kartu MultiSport pro vás i vaše blízké, vlastní moderní fitko přímo v budově
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
  • Odměny za odpracovanou dobu ve společnosti
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.