Specialista/ka Kontaktního centra

U nás budete

  • Aktivně zjišťovat potřeby klientů a seznamovat je s nabídkou produktů.
  • Pomáhat našim klientům, kteří si k vám sami zavolají o radu.
  • Zpracovávat informace o jednotlivých případech v našich interních aplikacích.
  • Mít možnost proniknout do prestižní oblasti bankovnictví.

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Aktivní znalost práce na PC.
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů.
  • Proklientský a odpovědný přístup.
  • Ochotu se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím).

Čím nám uděláte radost

  • Certifikací dle zákona o spotřebitelském úvěru.

Co u nás získáte

  • Nástupní měsíční hrubou mzdu 19 000 Kč, po úspěšném absolvování adaptačního období navýšení na 20 000 Kč + další měsíční variabilní složku.
  • Propracovaný systém kariérních schodů a možnost dalšího navýšení mzdy podle vaší šikovnosti.
  • Benefitní balíček v hodnotě 22 000 Kč – 28 000 Kč na rok podle toho, jak si benefity sami nastavíte na základě vašich preferencí. Můžete využít příspěvek na stravenky, penzijní připojištění či nabídku aktivit v rámci Benefit Plus (sport, kultura, cestování, osobní rozvoj a vzdělávání).
  • 5 týdnů dovolené + navíc další 4 dny volna ročně.
  • Práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy.
  • Podporu našich trenérek, které vás po nástupu seznámí se vším potřebným – s našimi produkty, interními procesy a také vám pomůžeme zdokonalit komunikační dovednosti.
  • Dotovanou kartu MultiSport pro vás i vaše blízké, vlastní moderní fitko přímo v budově.
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby.
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.).
  • Odměny za odpracovanou dobu ve společnosti.
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma.
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem.
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD.
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci.
  • Stolní fotbálek pro odreagování.

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.