Specialista/tka klientského servisu

Máme odvahu měnit svět zákaznického servisu, jít dál než ostatní a bourat zažité hranice. Chceme se stát nejlepším klientským centrem s příjemnou atmosférou a spokojenými zaměstnanci a klienty. Děláme vše proto, aby si klienti z každé komunikace odnášeli pozitivní dojem a byli přesvědčení, že jsme pro ně tou nejlepší volbou.

U nás budete

  • Telefonicky pomáhat klientům, kteří si k nám sami zavolají o radu.
  • Zpracovávat informace o jednotlivých případech v našich interních aplikacích.
  • Umět vyslechnout klientovy potřeby a navrhovat individuální nastavení produktů pro klientovu spokojenost.

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Aktivní znalost práce na PC
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • Proklientský a odpovědný přístup
  • Ochotu se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím)
  • Ochotu pracovat v provozní době 6:00 - 22:00 hod. (nejedná se pouze o ranní směny)

Čím nám uděláte radost

  • Certifikací dle zákona o spotřebitelském úvěru.

Co u nás získáte

  • Možnost určit si preference pracovních směn
  • Benefitní balíček, který si sami poskládáte tak, jak to vyhovuje právě vám. Na výběr máte z příspěvku na penzijní či životní pojištění, stravenek nebo příspěvku do Cafeterie.
  • 25 dní dovolené, 4 Free Days na rok.
  • Podporu pro vzdělávání, na kterém si u nás zakládáme, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními.
  • Naše bankovní produkty za zvýhodněné sazby.
  • Práci, do které se budete těšit – ať už do příjemných kanceláří, nebo na své kolegy.
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci.
  • Dotovanou kartu MultiSport pro vás i vaše blízké, vlastní moderní fitko přímo v budově.
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.).
  • Odměny za odpracovanou dobu ve společnosti.
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma.
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem.
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD.
  • Stolní fotbálek pro odreagování.

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.