Manažer/ka kontaktního centra

Jsme Kontaktní centrum MONETA v Ostravě Hrabové. Jako tým profesionálů neustále hledáme řešení, kterými usnadníme a zpříjemníme našim klientům fungování v bankovním světě. Věříme v komunikaci a jsme lidským hlasem skupiny MONETA. Aktuálně hledáme otevřenou, energickou a inspirativní osobnost, která půjde svým přístupem příkladem a převezme zodpovědnost za plnění cílů a organizaci provozu části kontaktního centra.

Co bude vaší náplní práce?

  • Aktivně se podílet na strategii kontaktního centra, hledat nové cesty pro rozvoj obchodních příležitostí
  • Vést tým složený z přímých podřízených (vedoucí týmů) a nepřímých (specialisté kontaktního centra)
  • Řídit celkové finanční výsledky a náklady svěřené části Kontaktního centra
  • Vyhodnocovat efektivnost jednotlivých specializací, kampaní a aktivit
  • Vést nebo se účastnit interních projektů týkajících se Kontaktního centra
  • Motivovat své podřízené podporovat jejich osobnostní rozvoj
  • Předávat své zkušenosti nejen svému týmu, ale i svým kolegům
  • Spolupracovat s kolegy napříč celou společností MONETA i s externími partnery

Co je předpokladem pro přijetí?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Předchozí praxe na vedoucí pozici v call centru nebo bankovnictví
  • Zkušenosti s vedením lidí, leadership
  • Strategické uvažování a nadhled
  • Schopnost řídit změny a nebát se těžkých rozhodnutí
  • Silné organizační, analytické a komunikační dovednosti (prezentační a vyjednávací)
  • Pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Obecný ekonomický přehled o trhu, konkurenci a aktuálních trendech

Co vám rádi nabídneme?

  • Příležitost se potkat se zajímavými projekty a lidmi v bance, která je průkopníkem mnoha inovací a digitálním leaderem na bankovním trhu
  • Samostatnou a zodpovědnou práci s možností odborné profesní seberealizace
  • Získáte rozmanité benefity – sami si zvolíte, na co Vám přispějeme – ať už je to příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu pro Vás i své blízké
  • 25 dní dovolené a další dny volna navíc (Sick Days, volno na dobrovolnickou činnost,…)
  • naše bankovní produkty za výhodnějších podmínek
  • přátelský tým a práci, do které se budete těšit

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.