Specialista/ka pro tým Retencí

U nás budete

  • Komunikovat S NAŠIMI STÁVAJÍCÍMI KLIENTY telefonicky (příchozí i odchozí hovory) i prostřednictvím e-mailu.
  • Umět vyslechnout klientovy potřeby a navrhovat individuální nastavení produktů pro klientovu spokojenost.
  • Řešit jednotlivé případy od prvotního kontaktu s klientem až po konečné uzavření daného produktu.
  • Připravovat všechny potřebné smluvní dokumenty v našich systémech, odpovídat za jejich správnost a kompletnost, uzavírat smlouvy telefonicky.
  • Domlouvat klientům schůzky u našich osobních bankéřů na pobočkách v případech, kdy nebude možné vše vyřídit po telefonu.

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Komunikační dovednosti a schopnost přizpůsobit komunikaci klientovi.
  • Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem.
  • Chtít se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím).

Čím nám uděláte radost

  • Certifikací dle zákona o spotřebitelském úvěru.

Co u nás získáte

  • Možnost určit si preference pracovních směn
  • Flexibilní systém e-benefitů - sami si zvolíte, co je pro vás benefit (příspěvek na stravování, penzijní připojištění, sport, kulturu, zdravotní péči, cestování, rozvoj a vzdělávání)
  • Týden dovolené navíc, tedy celkem 5 týdnů dovolené ročně
  • 3 dny volna, tzv. Sick Days, na překlenutí krátké nemoci
  • 1 den volna navíc pro rodiče dětí do 18 let
  • Až 11 dnů volna na studium pro studenty VŠ
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Dotovanou kartu MultiSport, vlastní moderní fitko přímo v budově
  • Naše produkty za výhodnějších podmínek (zdarma běžný účet, zvýhodněné sazby na spoření, úvěry, hypotéky…)
  • Odměny za odpracovanou dobu
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.