Procesní specialista/ka

Do týmu Business Process Suppost v rámci Shared Services Division hledáme novou posilu na pozici Procesní specialista/ka. Zapojíte se do přípravy a nasazování změn ve svěřených procesech a oblastech, budete spolupracovat na projektových aktivitách v rámci Shared Services Division i napříč Bankou. Povedete a budete koordinovat aktivity zaměřené na procesní zlepšování.

U nás budete

  • Zodpovídat za přípravu Business Specifikací pro úpravy v interních systémech a aplikacích, prosazovat a realizovat svěřené požadavky
  • Implementovat agilní přístupy ke změnám v praxi, s možností zapojení se do naplňování strategických cílů Banky
  • Vyhledávat a prosazovat procesní změny, které povedou k optimalizaci a lepší výkonnosti týmů v rámci Shared Services Division
  • Mapovat procesy (včetně zakreslení do procesních map) a následně pracovat s výstupy v podobě leanování procesů
  • Komunikovat s interními zákazníky, intenzivně spolupracovat na zvyšování efektivity a efektivnosti procesů
  • Účastnit se tvorby, implementace a testování nových produktů a služeb
  • Zapojovat se do Governance aktivit – Nastavení kontrol v procesech, Analýzy procesních a aplikačních rizik (FMEA)

Co potřebujeme od Vás

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Uživatelskou znalost MS Visio a/nebo Enterprise Architect
  • Znalost anglického jazyka – úroveň A2/B1
  • Zkušenost v oblasti procesního řízení a/nebo zlepšování
  • Orientaci v interních procesech a předpisech
  • Schopnost práce v neustále se měnícím prostředí
  • Logické a analytické myšlení potřebné ke zlepšování procesů

Čím nám uděláte radost

  • Ukončeným vysokoškolským vzděláním
  • Zkušeností s vedením projektů, nebo s účastí na projektech či IT vývojových aktivitách

Co u nás získáte

  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací a digitálním leaderem na bankovním trhu.
  • Uplatnění ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění, a to nejen v bankovní sféře.
  • Moderní pracovní prostředí s výhledem na Prahu a open space uzpůsobený agilnímu životu.
  • Získáte rozmanité benefity – sami si zvolíte, na co Vám přispějeme – ať už je to příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího.
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu pro Vás i své blízké.
  • 25 dní dovolené a další dny volna navíc (Sick Days, volno na dobrovolnickou činnost,…).
  • Naše bankovní produkty za výhodnějších podmínek.
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit.

Detail pozice

Oddělení
Provoz
Obor
Bankovní a finanční poradenství, IT a vývoj
Lokalita
Praha
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Jana Zahradnická

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.