Senior Specialista/tka Treasury Back Office

Do našeho týmu Treasury Back Office nyní hledáme novou posilu, která má zkušenosti v oblasti Treasury nebo v oblasti podílových fondů či cenných papírů.

U nás budete

  • Na základě odborných znalostí a zkušeností navrhovat zlepšení svěřených procesů a podílet se na jejich realizaci
  • Samostatně poskytovat komplexní administrativní a servisní podporu při zpracování všech požadavků klientů v rámci svěřené oblasti a v předem stanovené lhůtě
  • Znát příslušné produkty a procesy, metodiku týmu, mít povědomí o navazujících procesech
  • Samostatně zpracovávat standardní obchody (Treasury transakce a podílové fondy)
  • Řešit nestandardní situace, komunikovat s protistranami
  • Provádět pravidelné rekonciliace
  • Spravovat a zadávat statická data do systému Treasury i Podílových fondů
  • Podílet se na tvorbě, implementaci a testování nových produktů a služeb v rámci daného procesu v rámci svěřené oblasti
  • Podílet se na tvorbě metodických postupů v rámci svěřeného procesu
  • Spolupracovat s ostatními odděleními banky i externími partnery

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Minimálně 2-letou zkušenost v oblasti Treasury nebo v oblasti podílových fondů či cenných papírů
  • Uživatelskou znalost PC, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Středně pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Logické a analytické myšlení potřebné ke zlepšování procesů

Čím nám uděláte radost

  • Znalostí platebního styku (domácí, zahraniční)
  • Zkušeností z bankovního sektoru

Co u nás získáte

  • Pracovní úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací a digitálním leaderem na bankovním trhu.
  • Uplatnění ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění, a to nejen v bankovní sféře.
  • Moderní pracovní prostředí s výhledem na Prahu a open space uzpůsobený agilnímu životu.
  • Získáte rozmanité benefity – sami si zvolíte, na co Vám přispějeme – ať už je to příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího.
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu pro Vás i své blízké.
  • 25 dní dovolené a další dny volna navíc (Sick Days, volno na dobrovolnickou činnost,…).
  • Naše bankovní produkty za výhodnějších podmínek.
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit.

Detail pozice

Oddělení
Provoz
Obor
Bankovní a finanční poradenství
Lokalita
Praha
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Jana Zahradnická

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.