Specialista/tka kontaktního centra

Jsme Kontaktní centrum MONETA v Ostravě Hrabové. Jako tým profesionálů neustále hledáme řešení, kterými usnadníme a zpříjemníme našim klientům fungování v bankovním světě. Přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů. Věříme v komunikaci a jsme lidským hlasem skupiny MONETA.

Co bude vaší náplní práce?

  • V rámci našeho Kontaktního centra proniknete do světa bankovnictví, stanete se odborníkem na naše produkty a služby.
  • Budete pomáhat našim klientům, telefonicky odpovídat na jejich dotazy, seznamovat je s nabídkou našich služeb a pečovat o jejich spokojenost.

Co je předpokladem pro přijetí?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • Proklientský a odpovědný přístup
  • Chuť neustále na sobě pracovat a učit se novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím)

Co vám rádi nabídneme?

  • Nastartování kariéry v prestižní české bance, příležitost pro kariérní i osobní růst
  • Flexibilní systém e-benefitů - sami si zvolíte, co je pro vás benefit (příspěvek na stravování, penzijní připojištění, sport, kulturu, zdravotní péči, cestování, rozvoj a vzdělávání)
  • Týden dovolené navíc, tedy celkem 5 týdnů dovolené ročně
  • 3 dny volna, tzv. Sick Days, na překlenutí krátké nemoci
  • 1 den volna navíc pro rodiče dětí do 18ti let
  • až 11 dnů volna na studium pro studenty VŠ
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Dotovanou kartu MultiSport, vlastní moderní fitko přímo v budově
  • Naše produkty za výhodnějších podmínek (zdarma běžný účet, zvýhodněné sazby na spoření, úvěry, hypotéky…)
  • Odměny za odpracovanou dobu
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.