Procesní specialista/tka zahraničního platebního styku

Jste pečlivá, komunikativní a organizačně zdatná osobnost? Máte zkušenosti v oblasti platebního styku a chcete se tímto směrem realizovat i do budoucna? Pak Vás rádi přivítáme v našem týmu.

U nás budete

  • Mít detailní znalost navazujících procesů, legislativy a regulačních pravidel
  • Zodpovídat za tvorbu a správnost předpisů v oblasti platebního styku (procesní knihy, metodické postupy…)
  • Poskytovat metodickou podporu pobočkové síti a provozním týmům platebního styku, řešit mimořádně nestandardní případy
  • Spravovat a aktualizovat Základní Produktové podmínky platebního styku, Sazebník, dokumenty na webu
  • Zodpovídat za komunikaci změn v legislativě a regulatorních pravidel do společnosti a implementaci těchto změn do procesů (informace z ČNB, ČBA, MF, Legal …)
  • Účastnit se pracovních skupin a workshopů ČBA, ČNB
  • Podílet se na projektech v rámci banky s cílem implementovat změny do dotčených oddělení, dále pak na tvorbě, implementaci a testování nových produktů a služeb v rámci dané oblasti
  • Zodpovídat za přípravu business specifikací, prosazení a realizaci daného požadavku
  • Zodpovídat za prevenci a řešení auditních nálezů
  • Zastřešit vývoj spravovaných aplikací (Kartotéka platidel, Kasanova, Payment Engine…)
  • V rámci svěřené oblasti spolupracovat s ostatními odděleními banky i externími partnery
  • Reprezentovat a zastupovat zájmy společnosti navenek
  • Zajišťovat kontrolní činnosti – procesní kontroly
  • Zodpovídat za reporting v dané oblasti
  • Zajišťovat provoz systémových nástrojů v rozsahu svých kompetencí mimo rámec IT a analytických týmů
  • Pracovat pod pravidelným vedením a kontrolou

Co potřebujeme od Vás

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Prokazatelnou zkušenost v oblasti platebního styku alespoň 1 rok
  • Znalosti z oblasti bankovních a finančních služeb
  • Zkušenost s účastí na projektu či vývojových aktivitách
  • Středně pokročilou znalost anglického jazyka (časté využití pasivní formy angličtiny)
  • Uživatelskou znalost PC, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), EA
  • Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a rozvinuté organizační schopnosti
  • Vysoká úroveň komunikačních, prezentačních a vyjednávacích dovedností
  • Logické a analytické myšlení potřebné ke zlepšování procesů

Čím nám uděláte radost

  • Zkušeností s vedením projektu
  • Znalostí bankovních systémů
  • Vynikající orientací v interních procesech a předpisech

Co u nás získáte

  • Pracovní úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Příležitost pracovat v agilní bance, která je průkopníkem mnoha inovací a digitálním leaderem na bankovním trhu.
  • Uplatnění ve společnosti, která určuje trendy a získává za ně ocenění, a to nejen v bankovní sféře.
  • Open space uzpůsobený agilnímu životu.
  • Získáte rozmanité benefity – sami si zvolíte, na co Vám přispějeme – ať už je to příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího.
  • Multisportku za zvýhodněnou cenu pro Vás i své blízké.
  • 25 dní dovolené a další dny volna navíc (Sick Days, volno na dobrovolnickou činnost,…).
  • Naše bankovní produkty za výhodnějších podmínek.
  • Přátelský tým a práci, do které se budete těšit.

Detail pozice

Oddělení
Provoz
Obor
Bankovní a finanční poradenství, IT a vývoj
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Těší se na Vás

Jana Zahradnická

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Jsme tým, který drží banku v chodu. Staráme se o bezproblémové fungování všech procesů, jako je platební styk, zúčtování všech transakcí na platebních kartách nebo správa úvěrů a běžných účtů. Naším cílem je být klientům po ruce, kdykoli nás potřebují.