Specialista/tka klientského servisu

Máme odvahu měnit svět zákaznického servisu, jít dál než ostatní a bourat zažité hranice. Chceme se stát nejlepším klientským centrem s příjemnou atmosférou a spokojenými zaměstnanci a klienty. Děláme vše proto, aby si klienti z každé komunikace odnášeli pozitivní dojem a byli přesvědčení, že jsme pro ně tou nejlepší volbou.

Co bude vaší náplní práce?

  • Zapojíte se do týmu našeho Kontaktního centra
  • Stanete se odborníkem na produkty a služby MONETA
  • Budete pomáhat klientům, kteří si k nám sami zavolají o radu
  • Budete zpracovávat informace o jednotlivých případech v našich interních aplikacích

Co je předpokladem pro přijetí?

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Aktivní znalost práce na PC
  • Příjemný projev a schopnost naslouchat potřebám našich klientů
  • Proklientský a odpovědný přístup
  • Chtít se stále učit novým věcem (ale žádné obavy, pomůžeme vám s tím)
  • Ochotu pracovat v provozní době 6:00 - 22:00 hod. (nejedná se pouze o ranní směny)

Co vám rádi nabídneme?

  • Možnost určit si preference pracovních směn
  • Flexibilní systém e-benefitů - sami si zvolíte, co je pro vás benefit (příspěvek na stravování, penzijní připojištění, sport, kulturu, zdravotní péči, cestování, rozvoj a vzdělávání)
  • Týden dovolené navíc, tedy celkem 5 týdnů dovolené ročně
  • 3 dny volna, tzv. Sick Days, na překlenutí krátké nemoci
  • 1 den volna navíc pro rodiče dětí do 18 let
  • až 11 dnů volna na studium pro studenty VŠ
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Dotovanou kartu MultiSport, vlastní moderní fitko přímo v budově
  • Naše produkty za výhodnějších podmínek (zdarma běžný účet, zvýhodněné sazby na spoření, úvěry, hypotéky…)
  • Odměny za odpracovanou dobu
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.