Specialista/ka reklamací a stížností

V našem týmu se stanete odborníkem v oblasti řešení klientských reklamací. Získáte prostor pro vlastní seberealizaci, budete pečovat o naše klienty a úzce spolupracovat s kolegy napříč celou bankou.

Na co se můžete těšit?

  • na zajímavou a pestrou práci, díky které si rozšíříte obzory, a díky které budete mít možnost věci nejen napravovat, ale také ovlivnit
  • na fajn tým, který vám pomůže, když to budete potřebovat
  • na netradiční přístup k řešení reklamací a stížností

Čemu se budete věnovat?

  • našim klientům a tomu, aby byli spokojení
  • spolupráci s jinými kolegy, týmy a odděleními
  • řešení reklamací a stížností od A až po Z

K našemu řešitelskému týmu se můžete přidat, pokud:

  • jste pečlivý/á, svědomitý/á, zodpovědný/á a samostatný/á
  • baví vás detektivní práce
  • máte dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • umíte věci řešit s klidem a dotáhnout je do konce
  • máte dobré vyjadřovací schopnosti a komunikační dovednosti
  • jste loajální
  • nebojíte se změn
  • máte pozitivní přístup
  • se chcete učit novým věcem
  • pokud jste navíc někdy pracovali v bance nebo v kontaktním centru jakékoli společnosti, je to výhoda

Co vám rádi nabídneme?

  • Flexibilní systém e-benefitů - sami si zvolíte, co je pro vás benefit (příspěvek na stravování, penzijní připojištění, sport, kulturu, zdravotní péči, cestování, rozvoj a vzdělávání)
  • Týden dovolené navíc, tedy celkem 5 týdnů dovolené ročně
  • 3 dny volna, tzv. Sick Days, na překlenutí krátké nemoci
  • 1 den volna navíc pro rodiče dětí do 18ti let
  • až 11 dnů volna na studium pro studenty VŠ
  • 2 dny volna na dobrovolnickou činnost v rámci programu MONETA dobrovolníci
  • Dotovanou kartu MultiSport, vlastní moderní fitko přímo v budově
  • Naše produkty za výhodnějších podmínek (zdarma běžný účet, zvýhodněné sazby na spoření, úvěry, hypotéky…)
  • Odměny za odpracovanou dobu
  • Slevy a výhody pro zaměstnance u našich vybraných partnerů (např. O2, Čedok atd.)
  • Kávu a čaj na pracovišti po celý den zdarma
  • Bezplatné parkoviště přímo u budovy, možnost sdílených jízd autem
  • Úschovnu na kola, bezproblémovou dostupnost MHD
  • Stolní fotbálek pro odreagování

______________________________________________________________

Jedná se o pracovní pozici, jejíž náplní práce je mimo jiné poskytování spotřebitelských úvěrů fyzickým osobám ve smyslu zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „Zákon“) a zaměstnanec musí splňovat podmínku důvěryhodnosti dle § 72 Zákona. V návaznosti na interní pravidla naší společnosti požadujeme před vznikem pracovněprávního vztahu předložení Výpisu z Centrální evidence exekucí (příp. ve verzi s podrobnými údaji o jednotlivých řízeních).

Detail pozice

Oddělení
Klientské centrum
Obor
Administrativa, Bankovní a finanční poradenství, Zákaznické callcentrum
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Marie Vašíčková

Co Vás čeká

Jaký tým se na Vás těší

Pouhá odpověď nám nestačí. Neustále hledáme řešení, kterými usnadníme klientům fungování v bankovním světě a přispíváme ke zlepšování procesů a produktů na základě potřeb a představ našich klientů.