IT Administrátor/ka HelpDesku - Ostrava

Na pozici budete zabezpečovat první úroveň podpory zaměstnancům banky při výskytu problémů zařízení, standardizovaných aplikací, přístupů, zapomenutí hesel apod.

Co bude Vaší náplní práce

  • Základní podpora uživatelů (HW, SW, bankovní systémy)
  • Příjem a evidence požadavků uživatelů (telefonicky, e-mailem, tiketem)
  • Evidence a řešení incidentů a problémů spojených s uživatelským HW a SW
  • Analýza příčin problémů a návrh jejich odstranění
  • Komunikace s řešitelskými týmy, eskalace řešení

Co od Vás potřebujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Základní znalost práce s IT technologiemi, nadšení pro oblast IT
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Dobré analytické a strukturované myšlení
  • Orientaci na zákazníka – schopnost porozumět uživateli a pomoci mu
  • Pružnost, schopnost reagovat na změny

Co Vám nabízíme

  • Nastartování Vaší kariéry v IT bankovním prostředí
  • Postupné zaučení kolegy z týmu a mentorem
  • Velmi přátelský kolektiv, který si pomáhá a schází se i mimo práci (účastníme se teambuildingů, sportovních dnů, organizujeme „technické“ obědy, na kterých sdílíme technické novinky a mnoho dalších)
  • Šéfa, který nezkazí žádnou legraci
  • Osobní i kariérní růst
  • Možnost vzdělávat se, rozvoj soft i hard skills
  • Aktivní účast na projektech, být u implementace nových, zajímavých nástrojů
  • Velkou možnost seberealizace s uplatněním vlastních nápadů
  • Týden dovolené nad rámec zákona
  • Dny volna navíc – sick days, parents day atd.
  • Cafeteria systém Benefit plus - flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a mnoho dalšího

Detail pozice

Obor
Bankovní a finanční poradenství, IT a vývoj
Lokalita
Ostrava
Úvazek
Práce na plný úvazek
Společnost
MONETA Money Bank

Mrkněte na video k pozici

Těší se na Vás

Petra Zemanová

Zobrazit profil

Co Vás čeká